"Płacę, a nie mam"
2014-10-26 12:00:00(ost. akt: 2014-10-24 13:08:52)
Dostaliśmy informację od jednego z naszych Czytelników o złej jakości usług jednej firm telekomunikacyjnych. Postanowiliśmy zapytać przedstawiciela firmy o problem z sygnałem telewizyjnym.
Pytanie Czytelnika:
Korzystam z usług firmy POL-NET, kupuję od nich telewizję kablową. Od czasu podpisania umowy z tą firmą mam z nią stałe problemy. Notorycznie zdarza się, że mimo obiecanej liczby kanałów za które płacę abonament, nie dostaję pełnej oferty. Ostatnio brakuje mi sześciu kanałów, miały zostać aktywowane już w piątek, jest poniedziałek i dalej nic. Obiecali, że usterka będzie naprawiona, a kanałów jak nie było, tak nie ma. Zgłaszałem awarię w zeszłym tygodniu, zgodnie z pkt. 7 warunków umowy, firma ma 48 godzin na naprawienie usterki. Według mnie minęło więcej niż dwie doby. Nie było u mnie też żadnych techników. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Stanisław Chrzanowski
Odpowiadają właściciele firmy:
Firma POL-NET S. Cieślak, Z. Rybczyński Sp. J. przeprasza osoby korzystające z usług telewizji kablowej w Ełku za przerwę w dostarczaniu części programów z oferty programowej. Brak programów spowodowany był skomplikowaną i nietrywialną usterką urządzeń odbiorczych w stacji czołowej firmy POL-NET. Pierwotna awaria dotyczyła podwójnego odbiornika satelitarnego, który został natychmiast zgłoszony do serwisu producenckiego. Po naprawie i uruchomieniu okazało się, że przyczyną awarii był zasilacz panelowy, który zasila całą półkę odbiorników satelitarnych - 10 sztuk. Na wyjściu tego zasilacza pojawiło się zbyt wysokie napięcie zasilające, które spowodowało uszkodzenie kilku odbiorników satelitarnych. Niestety tak wielu elementów zastępczych nie było w serwisie producenckim i czas oczekiwania na dostawę przedłużył się do ok. dwóch tygodni. Po zamontowaniu elementów zamiennych, jak na złość, okazało się, że również półka, w której montowane są poszczególne odbiorniki, nie działa prawidłowo i należy ją wymienić.
Dodatkowo, z uwagi na to, że karty dekodujące dostarczone od nadawców programów nie były włączone w momencie przesyłania uprawnień na kolejny miesiąc, utraciły swoją autoryzację i po ponownym podłączeniu nadawcy zmuszeni byli do ponownego wysłania sygnału autoryzacji na te karty, co wydłużyło łączny czas awarii o kolejne kilka dni.
Pragnę podkreślić, że takich urządzeń na stacji czołowej jest kilka i nigdy do tej pory nie sprawiały problemów. Przykro nam, że z powodu tak skomplikowanej awarii abonenci byli pozbawieni kilku programów przez tak długi czas. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań by taka sytuacja się
nie powtórzyła w przyszłości.
nie powtórzyła w przyszłości.
Komentarze (11) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
prawdy się nie dowiecie #1573296 | 176.221.*.* 24 lis 2014 16:15
ładną bajeczkę wymyślili koń by sie uśmiał a wszyscy im wierzą :)
odpowiedz na ten komentarz
x #1521925 | 89.228.*.* 26 paź 2014 18:44
Nie proponuję Rzecznika Praw Konsumenta w Ełku. Nie wiem ale zadzwoniłem i miałem dziwne odczucie olewania klienta. A przecież jest od tego.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
gość #1521886 | 77.252.*.* 26 paź 2014 18:17
Niestety ale kanałów nadal nie ma !!!!
odpowiedz na ten komentarz
realista #1521822 | 212.23.*.* 26 paź 2014 17:25
nie ma bardziej zlodziejskiej firmy jak Multimedia Polska..wiecznie problemy,brak sygnalu a kanalow tez nie bylo wszystkich co na liscie..u mnie Polnet chodzil dobrze,rachunki placilem czasami z miesiecznym opoznieniem i nie bylo zadnych odsetek,obsluga mila w ptzeciwienstwie do pracownikow Multimedia. ,pozdrawiam
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
jolsky #1521789 | 109.243.*.* 26 paź 2014 17:00
Wyjscie widze jedno.Dekoder DVB-T! Z Multimedii sporo osób zrezygnowało bo była za droga.Podwyżki cen udokumentowała wzrostem ceny dolara.A jak dolar zaczął mocno spadać,był moment gdy dochodził juz do 2 złotych,to o obniżce była długa cisza.Alternatywą miał być Pol-Net,ale skoro i tu takie cyrki...to sorry,ale nie ma chyba innego wyjścia?
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz