Klima i toaleta z zamkniętym obiegiem. Raczej nie dla nas...

2015-02-07 12:33:44(ost. akt: 2015-02-07 12:58:07)

Autor zdjęcia: Prawy Ełk

Nazywa się "Impuls". To prawdziwe cudeńko. Ma klimatyzację i Wi-Fi. Kosztował prawie 13 milionów złotych. Ale do Kętrzyna, Giżycka czy Ełku chyba nie pojedzie.
Jeszcze w lutym po mazursko-warmińskich torach będzie śmigał, zakupiony przez marszałka województwa, nowiutki pociąg "Impuls". Fachowo nazywa się 37 WE. W komfortowych warunkach może nim podróżować 265 pasażerów. Pociąg jest klimatyzowany i ma Wi-Fi. Może pędzić z prędkością do 160 km na godzinę.

Pociąg testują teraz maszyniści, a my zastanawiamy się na jakie trasy skieruje skład Warmińsko-Mazurski Oddział Przewozów Regionalnych. Odpowiedź może być dla Mazur bolesna, bo wygląda na to, że pociąg nie dojedzie, ani do Kętrzyna, ani do Giżycka, ani też do Ełku. Problem bowiem w silniku. "Impuls" to elektryczny zespół trakcyjny wyposażony w silnik elektryczny. Zatem dojechać może co najwyżej do Korsz.

Pociąg regularne kursy rozpocznie jeszcze w lutym.


Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij tutaj
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna

Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: PrawyEłk

Komentarze (8) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. ktoś #1658559 | 87.204.*.* 7 lut 2015 13:13

    Już niedługo, szykuje się elektryfikacja tej części torów :)

    Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. sąsiad #1658615 | 89.229.*.* 7 lut 2015 14:16

      Wiadomo Giżycko geograficzna stolica Mazur i z racji tego położenia nie ma jak przeprowadzić torów tak aby nie ograniczały dostępu z największymi jeziorami w Polsce (tu Niegocin - tam Mamry), ale należałoby coś zrobić żeby utrudnienia były zminimalizowane !

      odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. laszlo #1658710 | 89.228.*.* 7 lut 2015 17:01

        Elektryfikacja odcinka Ełk--Korsze pewnie nigdy nie dojdzie do skutku skoro to trwa tyle lat i nic.

        Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        1. kos #1658843 | 89.65.*.* 7 lut 2015 19:47

          A jakiej to firmy te cacko?

          odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

          1. kret #1658889 | 95.211.*.* 7 lut 2015 21:20

            Chciałoby się zacytować "Możesz mi powiedzieć drugi, na ch.j mi ten las?". Po co za pieniądze, które są na całe Mazury kupuje się pociąg, który nie dojedzie do powiatów ełckiego, oleckiego, giżyckiego, kętrzyńskiego, mrągowskiego, piskiego, gołdapskiego, w których jest 500 tys. mieszkańców? Megalomania i zlewanie Mazur przez Olsztyn.

            Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz

          Pokaż wszystkie komentarze (8)
          2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5