Multimedialna ekspozycja McDonald’s już w ten weekend dotrze do Ełku!

2016-07-26 14:25:22(ost. akt: 2016-07-26 14:30:46)
McDonald’s wystartował z trzecią edycją swojego jakościowego roadshow. Tego lata dwie amerykańskie ciężarówki wyruszą w trasę po najpopularniejszych miejscowościach wakacyjnych w zupełnie nowej odsłonie #mamsmakanamaka! Już w tę sobotę i niedzielę ekspozycja zawita do Ełku!
To już kolejna odsłona projektu, który w dwóch poprzednich edycjach cieszył się bardzo dużą popularnością wśród zwiedzających. Mobilna wystawa o jakości McDonald’s odwiedziła ponad 30 polskich miast, w których obejrzało ją kilkadziesiąt tysięcy osób. W tym roku marka chce dotrzeć do wszystkich, którzy lato spędzają w najpopularniejszych polskich miejscowościach wypoczynkowych.


Obrazek w tresci


Głównym elementem roadshow McDonald’s jest multimedialna ekspozycja prezentująca produkty oferowane w restauracjach sieci. Uczestnicy pokazu będą mieli niepowtarzalną okazję, aby przekonać się, skąd pochodzą frytki, gdzie uprawiana jest sałata, jakie części tuszy wołowej są wykorzystywane na hamburgery itp.


Obrazek w tresci


To także wyjątkowa okazja do porozmawiania z managerami pracującymi na co dzień w restauracjach sieci. Każdy z nich jest gotowy, aby udzielić wyczerpujących odpowiedzi na pytania dotyczące jakości McDonald’s.


Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka!


Obrazek w tresci


— Zainicjowany 2 lata temu projekt multimedialnej ekspozycji McDonald’s był pionierską inicjatywą. Spotkał się on z bardzo życzliwym przyjęciem zwiedzających. Umożliwiamy gościom zajrzenie do świata jakości McDonald’s, porozmawiania z naszymi pracownikami. Duża frekwencja w niemal każdym odwiedzonym mieście pokazała nam, że wśród naszych gości jest zapotrzebowanie na rzetelną informację podaną w atrakcyjny sposób. Jest dla nas bardzo ważne, aby dotrzeć dzięki naszej ekspozycji do jak największej liczby osób — mówi Krzysztof Kłapa Dyrektor ds. Korporacyjnych McDonald’s Polska.


Obrazek w tresci


Multimedialna ekspozycja McDonald’s została zainstalowana na mobilnej platformie ciągniętej przez charakterystyczną amerykańską ciężarówkę. Wystawa obejmuje trzy pomieszczenia, w których za pomocą najnowszych technologii prezentacyjnych firma przedstawia swoją jakość. W pierwszym pokoju znajdują się panele 3D, dzięki którym zwiedzający mogą wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty McDonald’s.

W kolejnym jest kino 3D wyświetlające film prezentujący kwestie jakościowe w łańcuchu produkcji: od pola do końcowego produktu. Ostatnią stacją jest pomieszczenie z goglami umożliwiającymi wirtualny spacer po kuchni restauracji McDonald’s. Na koniec goście sprawdzają zdobytą wiedzę w quizie. Multimedialnej wystawie towarzyszy również food truck McDonald’s.


Obrazek w tresci


Uczestnicy multimedialnego pokazu mogą w nim skosztować wybranych produktów ze standardowej oferty restauracji sieci zupełnie za darmo. Tegoroczna wystawa rusza w trasę w zupełnie nowej odsłonie pod hasłem #mamsmakanamaka. Amerykańskie ciężarówki będą przemierzały Polskę właśnie z tym hasłem na naczepach.

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa:
KLIKNIJ TUTAJ

Wraz z trzecią edycją przedstawiamy gościom jej odświeżoną odsłonę. Strona przedstawia informacje o składnikach produktów, ich jakości, dostawcach. Będzie tam można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują ciężarówki McDonald’s.


Komentarze (4) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. kB #2034774 | 81.190.*.* 27 lip 2016 20:02

    McDonald's - no thanks

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz

  2. puk,puk #2034617 | 89.229.*.* 27 lip 2016 15:54

    No nie piszcie takich głupot że wyruszą w trasę po najpopularniejszych miejscowościach wakacyjnych. Wynikałoby z tego że Ełk przebił popularnością Mikołajki, gdzie jeden Gołębiewski ma więcej miejsc hotelowych niż cały powiat ełcki.

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (7)

    1. ~oko #2034448 | 89.228.*.* 27 lip 2016 12:12

      Dla EUczan jest to zbyteczne, bo oni prowadzą bardzo zdrowy tryb życia....

      Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. X #2034026 | 89.228.*.* 26 lip 2016 15:54

        Nie róbcie sobie jaj z tym MacDonald ! Było już dużo gadania teren sprzedany a i tak nic nie ma i nie będzie. Szkoda gadać !

        Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz

      2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5