Czekają w kolejce bo nie mają telewizji i internetu

2020-09-04 11:53:45(ost. akt: 2020-09-04 12:34:30)

Autor zdjęcia: MCH

Rozgoryczeni klienci Multimedii Polska, dostawcy internetu i telewizji, od rana czatują w sporej kolejce pod ełckim salonem firmy. Dlaczego się tam pojawili?
Mieszkańcy naszego miasta - klienci dostawcy usług cyfrowych, firmy Multimedia Polska, wystają w sporej kolejce i prażą się na słońcu w oczekiwaniu na obsłużenie. Pojawili się tłumnie pod ełckim salonem firmy, ponieważ od wczoraj (3 września) nie mają telewizji. Jak sami tłumaczą, nie mogą ustawić kanałów.

- Stoję tutaj już 2 godziny i kolejka rośnie. Od wczoraj od wieczora zniknęła mi telewizja, nie mogę ustawić kanałów. Nawet mój szwagier nie był w stanie pomóc. Lampki na tym całym dekoderze mrugają, raz po raz inne - żali się kobieta w średnim wieku.

- Ja nie mam także internetu, nic się nie świeci na moim modemie. Dzwoniłem wczoraj i fachowiec od nich (Multimedia Polska) chciał 50 zł. Dzisiaj wyszła do nas jedna z pań i powiedział, że naprawy będą dzisiaj za darmo - twierdzi starszy mężczyzna i nie ukrywa swojego rozgoryczenia:

- Oszukali mnie! Kto mi teraz zwróci te pieniądze!?

Jedna z wyczekujących pod salonem pań - pani Zosia - żali się, że ma status kombatanta i I grupę inwalidzką i gdy chciała wejść do środka nie wpuszczono jej. Zapytaliśmy czy to prawda.

Obrazek w tresci

- Ta pani była w środku i powiedzieliśmy jej, że nie możemy sami jako pracownicy selekcjonować sobie klientów i jednych wpuszczać, a innych nie. Powiedzieliśmy jej, że jeżeli inni czekający w kolejce ją przepuszczą, wejdzie - mówi pani z salonu Multimedia Polska. Jej słowa potwierdzają klienci, którzy widzieli rozmowę ze starszą panią. Wspominają, że na odchodne powiedziała pracownicom "ja was załatwię".

Co jest przyczyną problemów klientów? Oni sami twierdzą, że to zamieszanie związane z przejściem na "telewizję cyfrową" i "zmianę kanałów". O tym drugim informuje sama Multimedia Polska na swojej stronie internetowej.

- Szanowni Państwo,
informujemy, że od 1 września 2020 r. w sieci Multimedia trwa proces zmiany numeracji kanałów. Numeracja zmienia się na dekoderach IPS3000 oraz Kaon KGS3200, a także na dekoderach z kartą i modułach CAM.
Opisana powyżej zmiana nie dotyczy natomiast dekoderów ADB oraz dekoderów IPS3000 połączonych światłowodem - czytamy w wystosowanym komunikacie.

Ponadto klienci żalą się, że nie mogą dodzwonić się na infolinię. To akurat nie jest novum - z tym problemem zmagają się inni abonenci firmy w całym kraju.


Komentarze (5) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. OSZUSCI I ZŁODZIEJE I W WEKTRA TEZ #2968443 | 88.156.*.* 6 wrz 2020 01:31

    PŁACE ZA PAKIET ZŁOTY , A MAM PAKIET OSZUSTA 7 PROGRAMOW

    odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. X #2968264 | 10.10.*.* 5 wrz 2020 12:06

      Z całym szacunkiem dla pani Zofii. Względy bezpieczeństwa przeciw COVID-19 nie działają ,że ktoś jest kombatantem lub inwalidą. Wystarczy trochę poczytać w internecie jak odnowa wprowadzić kanały TV. Info było nawet na telefony komórkowe. Ja mam kartę CAM i bez problemu wyszukałem kanały " podpowiem pełne wyszukiwanie należy wybrać" i zaznaczyć cyfrowe i analogowe jeśli ktoś ma starego typu TV lub w przypadku KARTY CAM cyfrowe i po kłopocie. Można też poprosić o pomoc kogoś z rodziny lub sąsiada .Najgorsze w tym wszystkim potem uporządkowanie kanałów tematycznie zajęło mi to 2 godz.

      odpowiedz na ten komentarz

    2. Klient #2968126 | 10.10.*.* 4 wrz 2020 22:16

      Wystarczy wyszukać kanały, ot poprosić kogoś o pomoc. Multimedia korpo jak każde inne, bedzie "tylko lepiej" jak calkowicie zawładnie nią vectra.

      odpowiedz na ten komentarz

    3. to tylko tyle #2967909 | 212.160.*.* 4 wrz 2020 13:48

      A może spróbować dać sobie luż z telewizornią/mam tak od pięciu lat/ , nie wystawać w durnowatych kolejkach , trochę kasy zostanie w kieszeni, zaległości książkowe się zredukują, polecam .Sam internet wystarczy , rozejrzeć się za zmianą administratora tegoż i po krzyku.

      Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz

    4. Edek #2967860 | 10.10.*.* 4 wrz 2020 12:43

      Jest podstawa do rozwiązania umowy.

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz

    2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5