W czasie cotygodniowych zajęć uczniowie realizowali zadania dotyczące jednostek miar, wag, objętości oraz skali, które to tematy najczęściej sprawiają im problemy. Pracując nad zagadnieniami dzieci poznali m.in. takie zawody jak architekt, geodeta, inżynier, programista. Spotkania sprzyjały rozwijaniu zdolności matematycznych i informatycznych, jak również wyrównywaniu szans edukacyjnych poprzez udział w różnego rodzaju grach i zabawach algorytmicznych. Wszystkie podjęte działania miały na celu rozbudzanie kreatywności, wyobraźni, zachęcenie do poszukiwań, przez co rozwinięte zostały cechy charakteryzujące ludzi przygotowanych do współdziałania, porozumiewania się, wykorzystujących nowoczesne technologie.
Wszystkie podejmowane działania cieszyły się dużym zainteresowaniem społeczności szkolnej.
Koordynator projektu – Robert Kubeł
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez