Pracownicy urzędu wręczą decyzje podatkowe wprost do ręki

2022-02-01 10:31:34(ost. akt: 2022-02-01 11:14:19)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Od wtorku 1 lutego pracownicy Urzędu Miasta Ełku roznoszą do domów decyzje podatkowe. Dostarczanie pism będzie odbywało się z zachowaniem zasad ochrony osobistej, a każda z osób będzie posiadała ważny certyfikat szczepienia COVID-19. Mieszkańcy, których nie będzie w domu a otrzymają awizo, będą mogli odebrać korespondencję w Biurze Obsługi Podatkowej (pok. 04) od poniedziałku do piątku do godz. 16.30.
Decyzje podatkowe będą dostarczane do domów od dzisiaj, czyli wtorku 1 lutego, jedynie przez pracowników Urzędu Miasta Ełku.

Osoby zaangażowane w dostarczanie decyzji podatkowych bezpośrednio do domów mieszkańców będą posiadały ośrodki ochrony osobistej, tj. maseczki oraz rękawiczki jednorazowe. Każdy z pracowników będzie także zaszczepiony przeciw COVID-19 i w razie potrzeby okaże ważny certyfikat.

Jeżeli w dniu dostarczenia korespondencji nie będzie kogoś w domu i otrzyma awizo, będzie mógł odebrać decyzję osobiście w Urzędzie Miasta Ełku w Biurze Obsługi Podatkowej (pok. 04) niski parter. Wejście z boku budynku.

Biuro będzie miało wydłużone godziny pracy i będzie czynne:

* w poniedziałki w godz. 8.00-16.30
* wtorki-piątki w godz. 7.30-16.30

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5