"Płacę, a nie mam"
2014-10-26 12:00:00(ost. akt: 2014-10-24 13:08:52)
Dostaliśmy informację od jednego z naszych Czytelników o złej jakości usług jednej firm telekomunikacyjnych. Postanowiliśmy zapytać przedstawiciela firmy o problem z sygnałem telewizyjnym.
Pytanie Czytelnika:
Korzystam z usług firmy POL-NET, kupuję od nich telewizję kablową. Od czasu podpisania umowy z tą firmą mam z nią stałe problemy. Notorycznie zdarza się, że mimo obiecanej liczby kanałów za które płacę abonament, nie dostaję pełnej oferty. Ostatnio brakuje mi sześciu kanałów, miały zostać aktywowane już w piątek, jest poniedziałek i dalej nic. Obiecali, że usterka będzie naprawiona, a kanałów jak nie było, tak nie ma. Zgłaszałem awarię w zeszłym tygodniu, zgodnie z pkt. 7 warunków umowy, firma ma 48 godzin na naprawienie usterki. Według mnie minęło więcej niż dwie doby. Nie było u mnie też żadnych techników. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Stanisław Chrzanowski
Odpowiadają właściciele firmy:
Firma POL-NET S. Cieślak, Z. Rybczyński Sp. J. przeprasza osoby korzystające z usług telewizji kablowej w Ełku za przerwę w dostarczaniu części programów z oferty programowej. Brak programów spowodowany był skomplikowaną i nietrywialną usterką urządzeń odbiorczych w stacji czołowej firmy POL-NET. Pierwotna awaria dotyczyła podwójnego odbiornika satelitarnego, który został natychmiast zgłoszony do serwisu producenckiego. Po naprawie i uruchomieniu okazało się, że przyczyną awarii był zasilacz panelowy, który zasila całą półkę odbiorników satelitarnych - 10 sztuk. Na wyjściu tego zasilacza pojawiło się zbyt wysokie napięcie zasilające, które spowodowało uszkodzenie kilku odbiorników satelitarnych. Niestety tak wielu elementów zastępczych nie było w serwisie producenckim i czas oczekiwania na dostawę przedłużył się do ok. dwóch tygodni. Po zamontowaniu elementów zamiennych, jak na złość, okazało się, że również półka, w której montowane są poszczególne odbiorniki, nie działa prawidłowo i należy ją wymienić.
Dodatkowo, z uwagi na to, że karty dekodujące dostarczone od nadawców programów nie były włączone w momencie przesyłania uprawnień na kolejny miesiąc, utraciły swoją autoryzację i po ponownym podłączeniu nadawcy zmuszeni byli do ponownego wysłania sygnału autoryzacji na te karty, co wydłużyło łączny czas awarii o kolejne kilka dni.
Pragnę podkreślić, że takich urządzeń na stacji czołowej jest kilka i nigdy do tej pory nie sprawiały problemów. Przykro nam, że z powodu tak skomplikowanej awarii abonenci byli pozbawieni kilku programów przez tak długi czas. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań by taka sytuacja się
nie powtórzyła w przyszłości.
nie powtórzyła w przyszłości.
Komentarze (11) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
wyborca/ glupi placi dwa razy #1521499 | 89.228.*.* 26 paź 2014 12:16
Jak gazeta ma pomoc czlowiekowi z TV?.Sprawa jest prosta.Niema oplaconych kanalow TV, ktore powinny byc, nalezy zlozyc, lub wyslac pismo polecone do firmy. Mozna wyslac E-maila i prosic o potwierdzenie i odpowiedz. USTNE SKARGI NA PLATNE USLUGI -to sa traktowane przez businessy------------ jak pobozne zyczenia. A do gazet to mozna przekazac zyczenia kolezance z klasy, oraz wszystkim Wspanialzm Cyztelnikom, ale nie yalatwiac sprawz biynesowe.Yresyta po to wzmzslono pismo.Amen.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
io #1521492 | 89.228.*.* 26 paź 2014 12:11
firma inko co zarobią to na winko
Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz
Tra ta ta ta #1521515 | 89.228.*.* 26 paź 2014 12:35
Jak dzień za późno wpłynie na ich konto przelew, to nie ma się zlituj i odsetki naliczają. Jak kanały zanikają, czy nie ma przez kilka dni- to przepraszam, od nas niezależna, sprawy wyższe... i sprawa załatwiona. Stara śpiewka wszystkich korporacji medialnych. A na przeproszenie ulgę w opłacie np.20% to już nie.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
c.d./kanaly tv i bamboly #1521506 | 89.228.*.* 26 paź 2014 12:26
*** Ludzie placa i nie radza***. Za kobylecaco placa? Jesli Slono placisz i nie umiesz upomniec sie za swoje, to stoj, az Cie wydojo. Otrzymasz swoje kanaly, najpierw wysluchasz banaly/
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz
x #1521925 | 89.228.*.* 26 paź 2014 18:44
Nie proponuję Rzecznika Praw Konsumenta w Ełku. Nie wiem ale zadzwoniłem i miałem dziwne odczucie olewania klienta. A przecież jest od tego.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz